Огляд та чіти Northgard версія 1.3

Огляд та чіти Northgard версія 1.3

Давно вже ходять думки, що жанр стратегій мертвий. Лише серії “Цивілізація” та “Total War” ще хоч якось існують та продовжують легендарний жанр стратегій (не RTS чи TBS, а в цілому). Але мені вдалось, серед сотень релізів Стім, знайти доволі цікавий проект. Тому, пропоную Вам власний огляд та чіти Northgard версія 1.3.

Northgard, логотип
Особисто мені стиль дуже подобається

Насправді, Northgard – не просто стратегія. Тут певна суміш жанрів. Це стратегія в реальному часі з елементами покрокової гри. Це важко сприйняти, якщо не пробувати самому.

Особисто я схожий симбіоз жанрів зустрічав лише в SpellForce, де дуже гармонійно співіснують RTS та RPG. На моєму блозі про відеоігри матеріал про SpellForce буде обо’язково, але дещо згодом.

В будь-якій стандартній стратегії на карті розкидано декілька джерел ресурсів, які слід зібрати, щоб збудувати поселення та створити армію і в результаті – перемогти. У Northgard все трошки по-іншому.

Перша та головна ціль – вижити. Гру частково можна назвати симулятором виживання, але не однієї особи, а цілого поселення, клану, общини.

Сильний акцент зроблено на економіку та балансування. Першим кроком у будь-якій місії буде – створення достатньої кількості джерел надходження їжі, дерева та золота. Це основні ресурси гри. Є ще камінь та платина, але з їх допомогою здійснюється лише вдосконалення будівель та інвентарю.

Не можна забувати про головну особливість гри – це залежність від пори року. Колись це була просто цікава фішка відеоігор, але зараз все набагато цікавіше. Взимку дрова починають витрачатись на обігрів будівель, виробництво їжі скорочується, воїни мають мінус до атаки.

Кожна гра унікальна, адже карта генерується випадковим чином

Річний цикл став ще одним фактором ігрового процесу, про який не можна забувати. На додачу до сказаного вище, заважати гравцю отримувати перемогу будуть: особливо суворі зими, землетруси та навали щурів, які знищуватимуть запаси провіанту, що і так обмежені взимку.

Інтерфейс завжди показує річний цикл, але ніякої історичної складової в грі не існує. Річний хід показує лише кількість років, які змогло проіснувати ваше поселення і не більше.

Сюжет Northgard

Сюжет Northgard розповідає про ярла Ріга. Він переповнений жаги помсти за смерть батька ярлу Хагену, який ще й викрав сімейну реліквію – Ріг Конунга. Без неї Ярл Ріга не зможе стати повноправним конунгом (володарем) своїх земель. Головний герой не має вибору і відправляється у небезпечну мандрівку на землі Northgard – міфічний материк, оспіваний в легендах.

Історія подається красивими вставками, що мені дуже симпатизує

Якщо бути чесним, то сюжет – це не те, за що гра так припала до душі тисячам гравців. Ігровий процес лише здається простим, але варто зробити лише одну помилку в “тактиці” і завдання можна починати з початку. А перезапускати місії прийдеться часто.

Як правило, кожне завдання має лише один певний сценарій, щоб його виконати. Якщо із самого початку не прорахувати, якої кількісті поселян вистачить для перемоги, можна легко отримати нестачу їжі або будь-якого іншого ресурсу. Слід пам’ятати, що поселенці не лише добувають їжу, але й споживають її. Кожна будівля не лише має певне призначення, а й потребує дров для опалення взимку та певної кількості коштів для утримання кожного року.

Перші декілька ігрових сесій приходиться звикати до інтерфейсу

На кожному клаптику території, яким ви володієте, можна розмістити лише одну будівлю одного типу і то в обмеженій кількості. Стандартно – це 3 будівлі на захоплених територіях. Кількість можна збільшити вдосконаленням, але суттєво ситуацію це не змінює.

Кількість поселенців (розробники назвали їх – поселяни) вкрай обмежена. Якщо їх не прикріпити до якоїсь певної будівлі (мається на увазі професія), то будуть вони збирати їжу – головний ресурс для виживання. “Створювати” селян не можна – вони з’являються автоматично через певний проміжок часу. Швидкість залежить від показника рівня щастя в поселенні.

Вставки між місіями гарно коротко передають суть сюжету, але не озвучені репліки в ігровому процесі виглядають якось дешево

Роль країн чи рас, як в інших стратегіях, відіграють клани. Кожен має свій унікальний бонус. Так, клан Вовка має можливість швидко нападати та отримувати їжу за вбивство вовків, що сильно спрощує процес отримання провізії для поселення. Клан Ворона має можливість захоплювати області безкоштовно. Всього кланів 5.

Чіти в Northgard

Давно вже пройшов той час, коли розробники самі займались створенням паролів та чітів до своїх проектів. Northgard не має офіційних паролів. Доступні, так звані, трейнери – спеціальні програми, що змінюють ігрові параметри. Таким чином, Ви можете отримати більше золота або інших ресурсів, але такий спосіб маніпуляцій знищує головний інтерес гри. Ви ж знаєте, як правильно грати у відеоігри?

Рекомендую не займатись такого роду маніпуляціями, а крокувати в онлайн, де обов’язково зможете знайти суперника свого рівня. Саме в онлайні Northgard розкривається на максимум.

Зима – не менш страшний ворог

Особисто для мене, Northgard – це проект, який заслуговує уваги. Так, гра вже вийшла із раннього доступу, але все ще має певні баги та помилки. Мені в очі найбільше кидається відсутність певних іконок в інтерфейсі, які заміняються кольорами.

Так, бойова система не ідеальна, дерево розвитку простеньке, але без них створити хорошу стратегію в скандинавському стилі просто не можливо. Сам стиль вимагає наявності мечів, крові та замісів.  Розробники зуміли привнести в жанр щось нове. Хто знає, можливо, їх наступний проект буде ще крутішим. Приблизно таку еволюцію можна спостерігати між Evoland та Evoland 2.

Проект дійсно хороший і обов’язково зможе зайняти свою нішу на ринку. Він зумів показати жанр стратегій з іншого боку, під іншим кутом. А я, під хороші скандинавські мотиви гри, проведу ще не один вечів в компанії ярлів, конунгів та завжди голодних поселян. Зима вже скоро.

 

Facebook коментарі
Поділись матеріалом із друзями:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *