Огляд Knack

Огляд Knack

Ви грали на Playstation 1? Налаштуйтесь на хвилю емоцій, які дарувала Вам ця чудова ігрова консоль. Чому так? Марк Черні (Mark Cerny), головний інженер PS4, вирішив знову зайнятись розробкою відеоігор і задіяв увесь свій досвід розробника для створення Knack. Ця гра по крихтам увібрала в себе найкращі ідеї найкращих ігор саме цього покоління консолей. Марк доклав руки до розробки таких легендарних проектів, як:

  • Crash Bandicoot 1-3,
  • Spyro the Dragon,
  • Ratchet & Clank та багато інших, в які ви безумовно грали та знаєте.

Давайте разом поглянемо на проект, про який ми так мріяли в 90-ті, але не отримали через технічні обмеження того часу. Поїхали!

Knack

Сюжет Knack

Сюжет в Knack доволі простий. Ігровий процес проходить на планеті, схожій на Замлю. Вся дія зав’язана на унікальному виді сировини – реліктах. Уся техніка працює за його допомогою і все було добре, доки гобліни якимсь чином не отримали сучасне озброєння та не почали нападати на людей.

Людство вирішило не терпіти цього неподобства і створило команду, яка повинна дослідити, яким чином гобліни отримали потужне сучасне спорядження та техніку, адже до цього вони вважались досить примітивними. Один із членів команди, геніальний дослідник доктор Бургас, активує один із своїх винаходів, який і називається «Knack». Це і не робот, і не живе створіння. Граючи за Нека, нам слід знайти і знищити того, хто взяв гору над гоблінами.

Ігровий процес

Сам по собі Knack не є показником сили. Але він вміє притягувати та накопичувати навколо себе кристали, а згодом і інші предмети. Це дає Неку додаткові сили та запас здоров’я. Таким чином, накопичуючи та, час від часу, втрачаючи кристали, Knack рухається від рівня до рівня, знищуючи гоблінів.

Knack
Нек в повній амуніції

Бойова система проста і побудована буквально на трьох кнопках. З одного боку це погано, адже нова сучасна консоль має стільки можливостей, а розробники про них просто забули. В Knack немає ніяких звуків із динаміків DualShock 4 та індикатора рівня здоров’я за допомогою підсвітки.

Видів ворогів не багато, тому тактика їх знищення запам’ятовується швидко. Але це не значить, що все так просто. Більшість ворогів запроста зможуть знищити гравця із одного або двох ударів. Найбільшою проблемою стає зустріч із великою кількістю ворогів одночасно, а ще гірше, якщо вони різні. Два сильних гобліни можуть докучати ближніми атаками, а декілька лучників своїми пострілами зменшують простір для маневрів.

Із різноманітностей мені запам’яталась лише слизька підлога, яка час від часу розбавляє ігровий процес. Далі спокійно знищуємо гоблінів, тягнемо за важілі, щоб відкрити потрібні двері та збираємо заховані в стінах секрети, які дещо покращують можливості Нека та роблять заявку на реграбельність гри. Зібравши потрібну кількість деталей, Нек може стати вампіром, за допомогою рубінових реліктів або джерелом сонячної енергії за допомогою сонячних кристальних реліктів.

Ігровий світ

От ігровий світ це те, що мені дуже сподобалось. Дизайнери попрацювали на славу і перед нами яскравий та різноманітний світ в стилі мультфільмів Pixar. Сюжет подається у змістовному вигляді. Нічого додумувати самому не потрібно. Вставки виглядають як справжній мультфільм. Їх сміливо можна вирізати із гри та показувати, як окремий мультфільм (умільці вже зробили це на YouTube).

Відступ

На цьому моменті можна трохи пофілософствувати. Марк Черні придумав свій метод створення відеоігор, коли на початковому етапі розробки розробники дозволяють гравцям ознайомитись із першим рівнем гри. На основі їх відгуків розробники розуміють чи в правильному напрямку вони рухаються. Якщо виявляються якісь критичні розбіжності у поглядах, “Метод Черні” дозволяє ще на ранньому етапі їх вирішити, дещо змінивши концепцію розробки.

Якщо простими словами, то гравці розуміли, якою буде гра та на яку аудиторію вона націлена. Дорослому геймеру Knack може здатися дещо простим, але це вирішується вибором високого рівня складності, де реліктів менше, а ухилятися та бігати потрібно більше.

Молодшій аудиторії Knack буде вже заскладний і саме для цього вся бойова система побудована на використанні мінімальної кількості кнопок.

Заключення

Для мене Knack став хорошим представником ранніх ігор покоління PlayStation 4. Огляд Knack я пишу, згадуючи хороші ігри, які в пам’яті залишились красивими та класними. Для мене це Ex MachinaBinary Domain та багато інших. Але це так лише в пам’яті. Дивлячись на них через призму часу, розумієш, що прогрес не стоїть на місці.

А Knack є саме такою грою, яку ми уявляли та хотіли в епоху PlayStation 1 та PS 2. Але отримати не могли. І перед тим як критикувати гру, згадайте, що над нею працювала команда із 120 людей, а враховуючи тих, хто працював по аутсорсингу, потрібно додати ще близько 400 осіб. Ви просто уявіть, яка це кількість.

Facebook коментарі
Поділись матеріалом із друзями:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *