Історія компанії Конамі

Історія компанії Конамі

Metal Gear Solid, Dance Dance Revolution, Silent Hill 3, Teenage Mutant Ninja Turtles. Що об’єднує усі ці ігри? Їх усі розробила Konami. Творчий доробок компанії вже давно не рахується десятками. Якщо Ви згадаєте свої улюблені ігри, обов’язково натрапите на гру, розроблену Конамі. Але з чого усе почалось? Пропоную повернутись назад і дізнатись, якою ж була історія компанії Конамі до того, як вона стала гігантом ігрової індустрії.

Конамі логотип компанії

Сьогодні Конамі є однією із найбільших компаній у світі по розробці та випуску відеоігор. Але починось усе доволі просто. У 1969 році Кагемаса Козукі (Kagemasa Kozuki) заснував фірму у місті Осака, а займатись він вирішив прокатом та ремонтом музикальних автоматів для кафе.

У 1973 році Козукі вирішує дещо змінити сферу діяльності і зайнятись вже випуском “розважальних” автоматів.  Своє перше творіння компанія змогла випустити лише у 1978 році. Але перший розважальний автомат Конамі був не дуже популярним. Він був не настільки популярним, як аркади Scramble та Super Cobra. З цього моменту компанія Конамі стає відомою.

Молодій компанії все ще потрібні свіжі ідеї і Козукі вирішує спробувати зайняти нові ніші на ринку розваг. Так, у період з 1982 по 1985 рік, Конамі займається розробкою та продажем програмного забезпечення для персональних комп’ютерів, створює навушники для Atari 2600, MSX та Famicom.

Але все це лише додатковий заробіток і компанію все ще цікавить ринок ігрових аркадних автоматів. У 1982 році був заснований американський підрозділ компанії, а у 1984 році – філіал у Великобританії. З цього моменту Конамі завойовує світ.

Аркадні Сімпсони 1991 року також створила Конамі

Konami просто накрила хвиля успіху, коли Nintendo у 1985-му випускає Nintendo Entertainment System у Північній Америці, адже саме вона розробила такі хіти, як:

  • Gradius,
  • Castlevania,
  • Top Gun,
  • Metal Gear,
  • Contra та багато-багато інших.

Цей список можна продовжувати майже до безкінечності. Це саме ті проекти, які у фанатів відеоігор і асоціюються з NES. Для них – це синоніми слова NES.

Кагемаса Козукі розуміє, що американська версія восьмибітної японської консолі робить його мільйонером і зосновує Palcom та Ultra Games. Ці дві дочірні компанії займались адаптацією японських хітів під американський та європейський ринки. Дякуючи їм, геймери із Північної Америки та Європи отримали змогу доторкнутись до таких хітів, як:

  • Metal Gear,
  • Skate or Die!,
  • Snake’s Revenge,
  • Mission: Impossible,
  • Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Arcade Game,
  • Pirates! та багато інших.

На початку 90-х американська бюрократія стала більш поступливою і Ultra Games була розформована, адже отримувати ліцензії та права на відеоігри стало простіше. І що далі?

В наш час Конамі і надалі успішно займається розробкою та випуском відеоігор. Кагемаса Козукі все ще займає пост генерального директора. А ми, геймери, дякуючи їм, маємо змогу отримувати ще більше:

  • Teenage Mutant Ninja Turtles,
  • Silent Hill,
  • Metal Gear,
  • Dance Dance Revolution,
  • Castlevania та багато інших цікавих проектів.

Історія Конамі бачила ще багато злетів та падінь. Але для нас, гравців, ця компанія так і залишиться тією, яка створює відеоігри, які ми любимо.

Facebook коментарі
Поділись матеріалом із друзями:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *