Dead Alliance – перший погляд на треш

Dead Alliance – перший погляд на треш

Постапокаліптичний світ гри Dead Alliance перетворився в пустелю, яка населена збройними формуваннями і мерзенними людоїдами. Вони щодня атакують вцілілі поселення. Ті, що вижили, збилися в подобу міста-держави, але замість спільної боротьби із зомбі вони воюють один з одним, а в якості солдатів використовують ходячих мерців.

Головна особливість Dead Alliance – це можливість використовувати в мережевих стрільбищах звичайних зомбі. За допомогою технології керування зомбі ви можете приманювати і брати під управління ігрових NPC.

Мультиплеєрних режимів всього чотири:

  • «Бій на смерть»,
  • «Командна битва»,
  • «Цар гори»,
  • «Утримання точки».

Команди мають в складі 4 гравці і можуть брати під контроль ботів-зомбі. Підконтрольних людожерів можна використовувати в якості «затичок» у вузьких місцях або відправляти їх на штурм ворожих баз. Задумка хороша, але реалізована огидно.

Візуально не дуже, а геймплей ну надто затягнутий та не веселий.

Уявіть собі мультиплеерную карту з Modern Warfare (будь-яку частину серії), де разом з гравцями бродять натовпи зомбі, і ви отримаєте приблизне уявлення про Dead Alliance. Зав’язка безглузда і проста: людство абияк впоралося з навалою мертвяків, пережити яке змогли лише мешканці військових баз. Ну і тепер вони воюють один з одним, тому що … а чому б і ні?

При всій зовнішній непрезентабельності цей шутер дійсно намагається оперувати парочкою кумедних концепцій. Найцікавіша з них: ходячі мерці тут не якась декорація, а один з ключових способів знищення противника. Крім стандартних автоматів, пістолетів та інших гармат, кожен солдат володіє якимись спеціальними засобами для маніпулювання ордами зомбі. «Ордами», звичайно, в теорії, тому що зазвичай, обтягнуті шкірою скелети, рідко збиваються в купки більше п’яти штук.

Якщо знаходитись на певній відстані від ворогів то можна без особливих проблем виносити їх десятками

Гра просто кишить помилками всіх мастей: гранати вибухають без особливого візуального ефекту, але хоч із звуком, фізика метання гранати просто дерев’яна. Зомбі застряють в об’єктах, валяться на землю як мішки з цементом, час від часу відбувається респаун з камерою десь на рівні колін. Зомбі іноді забувають рухати ногами, що не заважає їм переміщуватися в просторі. Та ще багато-багато іншого. Просто набридне перераховувати.

Вердикт

Гра зовсім не заслуговує уваги, навіть фанатам зомбі-шутерів не рекомендується. Ця робота схожа на щось зліплене на колінці геймера, який, на уроках програмування сидів на задніх партах та грав у Modern Warfare. Чому саме вона? Тому, що це перша гра, про яку згадуєш, граючи в це! Але Modern Warfare в рази цікавіша, хоча і має свої недоліки.

Facebook коментарі
Поділись матеріалом із друзями:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *