Binary Domain – огляд, обзор, rewiew. Роботи зрозуміють

Binary Domain – огляд, обзор, rewiew. Роботи зрозуміють

На перших трейлерах Binary Domain виглядала як гра за мотивами «Я, робот», тільки без Уїлла Сміта в головній ролі або один із альтернативних сюжетів світу Terminator. Ефектна картинка, висока динаміка, харизматичні герої та розвинута система руйнування – все говорило про те, що нас чекає щось дуже цікаве. Інтригуюче, але чи виправдалися очікування?

От люблять японці роботів і вони у них усюди: вдома, на роботі, на вулиці і… у відеоіграх. Binary Domain – це світ недалекого майбутнього (2080 рік), де роботи міцно вкоренилися в буденному житті і виконують всю дрібну і брудну роботу. Їх стало настільки багато, а можливості їх настільки високі, що корпорації, які займаються виробництвом цих “помічників”, стали контролювати чи не увесь світ, паралельно воюючи одна з одною.

Типовий представник роботизованого суспільства)

Природно, сторона, що програла, японська Amada, не віддає конкурентам лаври переможця, а перетворює своїх роботів в масову загрозу для всієї планети і порушує всі закони робототехніки. Паралельно з’ясовується, що серед нас вже давно існують роботи від Amada, які за зовнішнім виглядом не тільки не відрізняються від людини, а які й думають самі, що вони homo sapiens, чим небезпечні подвійно.

Тут в гру вступаємо ми…

Ми – загін найманців, яких направлено на надсекретне завдання до Японії, щоб знайти головного винуватця дійства. Ним є засновник та “мозок” однієї із корпорацій. Ім’я його надто японське, тому краще його не запам’ятовувати.  Конкретне його місце знаходження невідоме, тому із самого початку гри сюжетно вхоплюємося за найменші відомі факти і пробиваючись через десятки роботів, які з радістю знімуть із нас шкіру, рухаємось в пошуках правди.

Dream Team. Кожен персонаж унікальний та має свою спеціалізацію в плані зброї.

Граємо ми за персонажа, якого звуть Dan. Із собою можна взяти додатково двох побратимів. Зазвичай, в мене в команді постійно був Big Bo. Як на мене, він найбільш харизматичний. Жарти від нього відлітають постійно, тому грати так ще цікавіше.

Як і говорилось вище, цей хлопець завжди має, що сказати.

Якщо вже заговорили про персонажів, то слід сказати, що багато гравців вважають їх не достатньо проробленими. Як на мене, Binary Domain не є JRPG із тонами тексту, де в текстовому варіанті можливо з усіх сторін описати і охарактеризувати персонажа. Це Action і на першому місці тут стрілянина та динамічність. Із цим в гри все гаразд. Кожен із персонажів має свій характер, свою “родзинку”.

Так відбувається вдосконалення амуніції персонажів.

Є у гри і часткові RPG елементи.  Амуніцію та наведені вище характеристики можна вдосконалювати за рахунок XP, отриманих за кожного вбитого робота.

Це тільки в Японії такий сервіс? У нас тільки каву продають в таких автоматах. Чи я чогось ще не знаю?

Вдосконалення характеристик відбувається на наведених вище терміналах. Ну, або автоматах. На шляху їх доволі багато, тому усі зароблені XP будуть витрачені швидко і з користю. Ця система доволі цікава. Ми ж на секретній місії. Усі ці термінали були розставлені тут спеціально заздалегідь? Чи це ворожі запаси?

Ще один жарт від Big Bo

В цілому, геймплей доволі динамічний та різноманітний. Видів роботів багато і засумувати не вдасться. Кожна декілька хвилин ігровий процес змінюється, а між перестрілками та діалогами можна обрати когось іншого у свою Dream Team. А час від часу цей же ігровий процес підживлюється чимось новим. Наприклад, катаннями на водному транспорті. Гідроцикл? Чи як там правильно називати Це?

Спочатку плаваємо самі, потім на водному мотоциклі. Що ж далі?

Підіб’ємо підсумки.  Особисто я отримав від ігрового процесу набагато більше ніж очікував. Мабуть, Sega і сама не була впевнена, що ця гра із усіма її особливостями буде так тепло зустріта гравцями. Вона могла б стати ще більш популярною, якби провели рекламну компанію достатнього рівня.

На самому початку. Без спойлерів.

В процесі розробки піарилась одна із фішок ігрового процесу – керування загоном за допомогою мікрофона (у нашому випадку перевірялась версія на PC) та за допомогою Kinect (на консолях). Я не знаю, як там із консолями, а от на PC ця функція зовсім крива. Команди із списку трохи дивні, а реалізація механіки слабенька.

Щоб Ваш голос змогли розпізнати, потрібно дуже голосно говорити, а краще кричати, але це не надає гарантії, що команду буде розпізнано правильно. В динамічному бою такі проблеми лише заважають, тому простіше та краще користуватися TAB і роздавати команди вручну.

Ось такий персонаж зустрічає нас в Японії (ігровій Японії)

Я не буду зачіпати тему інтелекту ворогів, але варто сказати, що роботи часто атакують великими партіями і це створює дискомфорт. Лише хочеться виділити систему руйнування. Від ворогів відлітають найменші частинки і навіть без голови, ніг або руки роботи і далі усіма методами намагаються завдати Вам ураження. Це великий плюс.

Facebook коментарі
Поділись матеріалом із друзями:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *